MacLife - serwis Apple biuro@maclife.pl +48 (22) 465-97-15 PLN, EUR, USD Cash, Credit Card Monday to Friday 08:00-20:00 Szaserów 105A 04-335 Warszawa Polska Puławska 31 02-508 Warszawa Polska Głogowska 58 60-737 Poznań Polska Aleja Grunwaldzka 103A 80-236 Gdańsk Polska Jana Pawła II 72 00-175 Warszawa Polska

Nie musisz się o nic martwić

Model współpracy B2B tworzyliśmy w oparciu o rozmowy z firmami i międzynarodowymi korporacjami, poznając ich problemy oraz potrzeby. Na tej podstawie dokonaliśmy niemożliwego: stworzyliśmy ofertę którą można streścić w czterech słowach — same plusy, zero minusów. Nasza elastyczność zapewnia możliwość nawiązania współpracy z MacLife bez angażowania wielu pionów, szczebli decyzyjnych, działów prawnych itd.

Najważniejsze cechy modelu B2B:

  • Współpraca opera się o umowę współpracy (wzór dostarczony przez MacLife) lub każdy inny dokument wykorzystywany przez firmę partnerską (np. formularz nowego dostawcy).
  • Umowa NDA podpisywana zgodnie ze wzorem dostarczonym przez klienta lub wzorem MacLife z możliwością naniesienia własnych poprawek.
  • Płatności za wykonane naprawy na podstawie faktury z odroczonym terminem płatności ustalonym indywidualnie zgodnie z polityką firmy partnerskiej oraz kompletowanie wymaganych dokumentów dodatkowych.
  • Obsługa przez oddziały MacLife w całej Polsce (np. zostawiasz w Gdańsku, odbierasz w Warszawie).
  • Gwarancja niezmiennej (w górę) ceny napraw, stałe upusty, wysoki priorytet każdej naprawy.
  • Możliwość ustalenia SLA.
  • Wydelegowany opiekun do obsługi firmy partnera oraz dedykowany adres e-mail do kontaktu 24/7.

Elastyczność to my

Każdego klienta biznesowego traktujemy jednakowo dobrze. Nie ważne czy masz 5-osobową firmę z siedmioma urządzeniami, czy reprezentujesz międzynarodową korporację z wolumenem kilku tysięcy iPhonów, iPadów i komputerów rozsianych po całej Polsce.

Posiadając wiele punktów serwisowych jesteśmy elastyczni pod względem mocy przerobowych, a dzięki współpracy z firmami kurierskimi jesteśmy w stanie odebrać i dostarczyć sprzęt na terenie kraju maksymalnie w ciągu jednego dnia roboczego.

Apple serwis

Klik i machina zaczyna działać!

Potrzebujesz tylko 24 sekund aby naprawić sprzęt Apple — dokładnie tyle czasu trwa logowanie, podanie numeru seryjnego uszkodzonego urządzenia oraz zgłaszanej usterki w udostępnionym klientom końcówce systemu serwisowego. Po tym czasie zaczyna działać skomplikowana, acz sprawna machina serwisowa.

Zlecenie odbioru sprzętu przez firmę kurierską wysyła się automatycznie. Każde przemieszczenie się sprzętu jest monitorowane, każda czynność jest dokumentowana fotograficznie, każdy produkt testowany jest przez 2 niezależne osoby majce na celu wyłapanie potencjalnych błędów. Wszystko po to aby naprawiony sprzęt mógł być znowu narzędziem Twojej pracy.

Oferta skrojona na miarę

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą z MacLife zostaw nam swój numer bądź adres email, a nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą niezwłocznie i przedstawi ofertę skrojoną na miarę. Wystarczy, że przygotujesz nam informacje na temat wolumenu oraz typu urządzeń i usług dodatkowych na których Ci zależy (np. gwarantowany czas naprawy, odbiór z siedziby firmy itp).