Formularz zgłoszenia wysyłki sprzętu

Dziękujemy, że zdecydowałeś się na skorzystanie z usług serwisu MacLife. Wiedząc, iż w większości przypadków uszkodzony sprzęt jest narzędziem pracy, zapewniamy że dołożymy wszelkich starań, aby urządzenie wróciło naprawione najszybciej jak się da.

Po wypełnieniu formularza wygenerowana zostanie karta wysyłkowa, którą należy wydrukować, podpisać i załączyć do sprzętu. Urządzenie należy dobrze zapakować (najlepiej w oryginalne opakowanie) i przekazać kurierowi. O fakcie przyjęcia na serwis zostaniesz poinformowany za pomocą SMS-a oraz wiadomości e-mail.

Pamiętaj, że masz wpływ na bezproblemowe przejście procesu naprawy. Szczególnie poprzez prawidłowe wypełnienie formularza: podanie poprawnego kodu pocztowego, danych kontaktowych i akceptację regulaminu.

Wprowadź numer seryjny lub IMEI swojego produktu

W ten sposób wykryjemy typ urządzenia oraz sprawdzimy czy sprzęt posiada już historię serwisową. Jeśli będzie to możliwe, wypełnimy automatycznie część danych formularza.

Informacje o sprzęcie

Wpisz informacje o urządzeniu, akcesoriach które dołączasz do przesyłki oraz dokładnie opisz problem który zgłaszasz. Nie dołączaj akcesoriów które nie mają wpływu na przebieg diagnozy oraz naprawy tj. myszy, klawiatury, słuchawki itp.



Informacje o właścicielu

Podaj dane właściciela zgłaszanego produktu. Jeśli właścicielem jest firma - wystawiona zostanie faktura VAT. W przypadku osoby prywatnej, załączonym rachunkiem będzie paragon fiskalny. Dane właściciela nie muszą zgadzać się z adresem odbioru sprzętu.












Informacje o wysyłce

Podaj dane właściciela zgłaszanego produktu. Jeśli właścicielem jest firma - wystawiona zostanie faktura VAT. W przypadku osoby prywatnej, załączonym rachunkiem będzie paragon fiskalny. Dane właściciela nie muszą zgadzać się z adresem odbioru sprzętu.