Potrzebujesz tylko 24 sekund aby naprawić sprzęt Apple — dokładnie tyle czasu trwa logowanie, podanie numeru seryjnego uszkodzonego urządzenia oraz zgłaszanej usterki w udostępnionym klientom końcówce systemu serwisowego. Po tym czasie zaczyna działać skomplikowana, acz sprawna machina serwisowa.
Model współpracy B2B tworzyliśmy w oparciu o rozmowy z firmami i międzynarodowymi korporacjami, poznając ich problemy oraz potrzeby. Na tej podstawie dokonaliśmy niemożliwego: stworzyliśmy ofertę którą można streścić w czterech słowach — same plusy, zero minusów. Nasza elastyczność zapewnia możliwość nawiązania współpracy z MacLife bez angażowania wielu pionów, szczebli decyzyjnych, działów prawnych itd.
Najważniejsze cechy modelu B2B:
Każdego klienta biznesowego traktujemy jednakowo dobrze. Nie ważne czy masz 5-osobową firmę z siedmioma urządzeniami, czy reprezentujesz międzynarodową korporację z wolumenem kilku tysięcy iPhonów, iPadów i komputerów rozsianych po całej Polsce.
Posiadając wiele punktów serwisowych jesteśmy elastyczni pod względem mocy przerobowych, a dzięki współpracy z firmami kurierskimi jesteśmy w stanie odebrać i dostarczyć sprzęt na terenie kraju maksymalnie w ciągu jednego dnia roboczego.
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą z MacLife zostaw nam swój numer bądź adres email, a nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą niezwłocznie i przedstawi ofertę skrojoną na miarę. Wystarczy, że przygotujesz nam informacje na temat wolumenu oraz typu urządzeń i usług dodatkowych na których Ci zależy (np. gwarantowany czas naprawy, odbiór z siedziby firmy itp).