Jesteś specjalistą? Potrafimy to docenić!

Jesteśmy siecią serwisów sprzętu Apple o zasięgu ogólnopolskim. Posiadamy zarówno własne salony jak i punkty przyjęć zlokalizowane w firmach partnerskich. Prowadzimy stały nabór na stanowiska serwisowe Apple — komputerów oraz urządzeń mobilnych iOS (iPhone, iPad, iPod).

W MacLife staramy się tworzyć przyjazne środowisko pracy, w którym nasi pracownicy mogą poszerzać swoje doświadczenie, rozwijać i doskonalić swoje umiejętności oraz przyczyniać się do stałego podnoszenia jakości usług, świadczonych dla naszych klientów.

Do każdego pracownika podchodzimy z szacunkiem i zrozumieniem. Respektujemy przepisy Kodeksu Pracy, stoimy na straży tolerancji oraz ogólnie przyjętych zasad kulturalnego zachowania i uczciwego postępowania. Zapewniamy naszym pracownikom dobre warunki pracy i płacy adekwatne do poziomu wiedzy i umiejętności.

Jeśli czujesz się specjalistą w swojej dziedzinie, jesteś osobą otwartą oraz chcesz pracować ze sprzętem Apple — musisz dołączyć do zespołu MacLife. Aby zgłosić swoją kandydaturę, wyślij CV na adres włącz javascript w tytule wpisując "Praca".

Apple MacBook

Poznań — Serwisant sprzętu Apple oraz obsługa klienta

Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma za zadanie diagnozowanie usterek, naprawę sprzętu komputerowego (komputery stacjonarne, przenośne), mobilnego (iPhone, iPad, iPod, Apple watch) oraz obsługa klienta (proces przyjęcia sprzętu, kontakt telefoniczny przy przekazywaniu diagnozy, wydawanie sprzętu). Wymagania, które należy spełnić na tym stanowisku:

Warszawa — Obsługa klienta

Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma za zadanie obsługiwanie klienta w salonie przy ulicy Puławskiej 31 (sprzedaż sprzętu Apple, akcesoriów), przyjmowanie i wydawanie sprzętu z serwisu, odbieranie telefonów itp. Praca na cały etat w systemie zmianowym. Wymagania, które należy spełnić na tym stanowisku: