Gdańsk, Sopot, Gdynia...
MacLife z dostępem do morza!

25 kwietnia br. odbędzie się otwarcie pierwszego serwisu i salonu sprzedaży MacLife na pomorzu. Na jego lokalizację wybrane zostało Centrum Biurowe Neptun przy alei Grunwaldzkiej 103A w Gdańsku. Ale nie martwcie się o trudność w dostaniu się do lokalu — wejście jest wprost z ulicy. Na 80 m2 powierzchni dostępnej wprost „z ulicy” znajduje się punkt przyjęć wraz z salonem sprzedaży oraz zaplecze z częścią serwisową w której zrealizować można każdą naprawę produktów Apple.

Spokojnie, wszystko będzie dobrze...

W MacLife wiemy, że rozstanie się z narzędziem komunikacji ze światem jest w dzisiejszych czasach nie lada wyzwaniem. Dlatego wprowadziliśmy inteligentny system kolejkowania napraw, a dla naprawdę pilnych przypadków — usługę wysokiego priorytetu, zapewniającego natychmiastowe zajęcie się sprzętem przez serwisanta.

Design produktów Apple jest piękny, smukły i wizualnie lekki. Poszanowanie urządzenia klienta jest jedną z najważniejszych zasad panujących w MacLife od momentu przyjęcia, aż po odbiór. Dlatego powstanie jakichkolwiek rys lub uszkodzeń na etapie serwisowania jest praktycznie niemożliwe.

Serwis Apple numer 1 w Polsce!

W MacLife, pracuje specjalny dział mający jeden cel: opracowywanie oraz wdrażanie nowych usług, które zrewolucjonizują korzystanie z wsparcia Apple przez każdego z nas. Jako pierwsi wprowadziliśmy bezpłatną diagnozę, darmową usługę door-to-door, powiadomienia SMS/email o stanie naprawy, ogólnopolską bazę sprzętu skradzionego, możliwość opłacenia kosztów napraw online oraz inteligentną infolinię rozpoznającą Klienta.

Ponieważ czasu i miejsca uszkodzenia się nie wybiera, dla Twojej wygody pracujemy od rana do wieczora. Koniec z braniem dnia wolnego lub zmianą planów tak, aby dostosować się do godzin otwarcia serwisu! Pracując od 8:00 do 20:00 to my, dostosowujemy się do Ciebie.