Skorzystaj z usług serwisu Apple znajdującego się w Twoim mieście lub najbliżej twojego adresu zamieszkania. Pamiętaj, że w MacLife możesz skorzystać z bezpłatnej wysyłki sprzętu do serwisu!
W MacLife, oprócz serwisu stacjonarnego, we współpracy z czołowymi firmami logistycznymi, stworzyliśmy rozbudowaną usługę napraw wysyłkowych. Usługa dostępna jest na terenie całego kraju, 6 dni w tygodniu. Oznacza to, że chcąc naprawić swój sprzęt Apple, nie jesteś skazany na lokalne serwisy. Możesz bez problemu skorzystać z usług lidera na polskim rynku jakim niewątpliwie jest MacLife.
Aby tego dokonać, należy wypełnić elektroniczny formularz wysyłkowy, następnie wydrukować wygenerowany na końcu dokument PDF, podpisać i załączyć do przesyłki. Firma spedycyjna odbierze urządzenie w wybranym przez ciebie terminie