MacLife - serwis Apple biuro@maclife.pl +48 (22) 465-97-15 PLN, EUR, USD Cash, Credit Card Monday to Friday 08:00-20:00 Szaserów 105A 04-335 Warszawa Polska Puławska 31 02-508 Warszawa Polska Głogowska 58 60-737 Poznań Polska Aleja Grunwaldzka 103A 80-236 Gdańsk Polska Jana Pawła II 72 00-175 Warszawa Polska

Wypełnij formularz i wyślij produkt Apple do MacLife

Jeśli chcesz skorzystać z usług serwisu MacLife na odległość wypełnij poniższy formularz, wydrukuj przesłany na adres email dokument PDF, podpisz i dołącz do przesyłki.

Pamiętaj, że masz wpływ na bezproblemowe przejście procesu naprawy. Szczególnie poprzez prawidłowe wypełnienie formularza: podanie poprawnego kodu pocztowego, danych kontaktowych i akceptację regulaminu.

Numer seryjny lub IMEI

W ten sposób wykryjemy typ urządzenia oraz sprawdzimy czy sprzęt posiada już historię serwisową.

Sprzęt

Wpisz informacje o urządzeniu, akcesoriach które dołączasz do przesyłki oraz dokładnie opisz problem który zgłaszasz. Nie dołączaj akcesoriów które nie mają wpływu na przebieg diagnozy oraz naprawy tj. myszy, klawiatury, słuchawki itp.

Właściciel

Podaj dane właściciela zgłaszanego produktu. Jeśli właścicielem jest firma - wystawiona zostanie faktura VAT. W przypadku osoby prywatnej, załączonym rachunkiem będzie paragon fiskalny.

Door-to-door

Zdecyduj czy chcesz aby nasz kurier odebrał sprzęt spod wskazanego przez Ciebie adresu. Skorzystanie z usługi w przypadku wykonania naprawy jest bezpłatne. W przeciwnym wypadku do opłacenia pozostają wyłącznie koszta wysyłki. W poniższym formularzu możesz również wprowadzić adres na który mamy odesłać produkt po wykonaniu działań serwisowych.

Usługi dodatkowe

Wybierz czy sprzęt ma być diagnozowany w trybie normalnym czy chcesz pominąć kolejkę i w ten sposób oszczędzić czas (usługa dodatkowo płatna 50 zł). Jeśli posiadasz, możesz również podać kod rabatowy.