Historia firmy
Nasi klienci
Polityka prywatności
Praca
Baza sprzętu utraconego
Gdzie naprawić sprzęt
Regulamin usług
Sprawdzenie postępu naprawy
Wycena naprawy on-line
Zgłoszenie door-to-door
W ten sposób wykryjemy typ urządzenia oraz sprawdzimy czy sprzęt posiada już historię serwisową. Numer seryjny znajdziesz m.in. w poniższych miejscach zaznaczonych na czerwono.
Wpisz informacje o urządzeniu, akcesoriach które dołączasz do przesyłki oraz dokładnie opisz problem który zgłaszasz. Nie dołączaj akcesoriów które nie mają wpływu na przebieg diagnozy oraz naprawy tj. myszy, klawiatury, słuchawki itp.
Podaj dane właściciela zgłaszanego produktu. Jeśli właścicielem jest firma - wystawiona zostanie faktura VAT. W przypadku osoby prywatnej, załączonym rachunkiem będzie paragon fiskalny.
Zdecyduj czy chcesz skorzystać z naszych metod wysyłki, czy wysłać sprzęt na własną rękę. Skorzystanie z usługi w przypadku wykonania naprawy jest bezpłatne. W poniższym formularzu możesz również wprowadzić adres na który odeślemy produkt po wykonaniu działań serwisowych.
Zlecimy firmie kurierskiej przyjazd i odbiór zgłaszanego do serwisu urządzenia. Wybierz odpowiadający Ci dzień oraz przedział godzinowy, zapakuj bezpiecznie sprzęt wraz z pobraną kartą wysyłkową i wydaj uprawnionemu kurierowi.
Zapakuj bezpiecznie sprzęt wraz z pobraną kartą wysyłkową, przyklej przesłany przez nas list przewozowy i zostaw urządzenie w dowolnym Paczkomacie o dowolnej porze! Bez deklaracji i oczekiwania.
Wybierz czy sprzęt ma być diagnozowany w trybie normalnym czy chcesz pominąć kolejkę i w ten sposób oszczędzić czas (usługa dodatkowo płatna 130 zł). Jeśli posiadasz, możesz również podać kod rabatowy.
Masz pytania bądź wątpliwości w sprawie swojej wysyłki? Paczka została zaadresowana na zły adres? Nie masz możliwości wydrukowania listu przewozowego?
Karolina, Twój asystent
Skorzystaj z pomocy Karoliny, która jest dostępna dla Ciebie pod numerem telefonu 790 123 000