Jeśli Twój iPad wymaga naprawy i szukasz profesjonalnych usług w tym zakresie – jesteś w najlepszym miejscu! Nasi specjaliści dysponują zarówno doświadczeniem, jak i wysokimi kompetencjami. Nasze zaangażowanie w wykonywaną pracę i dbałość o detale sprawia, że oferujemy naszym Klientom najwyższej jakości usługi, a powierzonemu nam sprzętowi – kompleksowy serwis.
iPad, iPad mini, iPad Air oraz iPad Pro nie mają przed nami tajemnic. Wykorzystujemy wiedzę i umiejętności, a nasze magazyny zaopatrujemy w oryginalne części zamienne i komponenty, które pozwalają nam sprawnie usuwać nawet najbardziej skomplikowane usterki i awarie sprzętu. Tworzymy zespół specjalistów, którym nie umknie żaden detal, a rezultaty swojej pracy wnikliwie testujemy. Co to oznacza dla Ciebie?
Profesjonalny serwis iPad, naprawa zgodnie z obowiązującymi standardami, oryginalne części z gwarancją producenta na prawidłowe działanie przez kolejne lata, a przy tym szybko i w dogodny dla Ciebie sposób.
Jesteśmy świadomi, że naprawa i serwis iPad'a oznaczają dla naszych Klientów przede wszystkim wydatek. Dlatego już na wstępie dokonujemy wyceny usługi i określamy dodatkowo przybliżony czas naprawy. Kolejne etapy prac serwisowych to przede wszystkim:
Gdy już mamy absolutną pewność, że iPad działa niezawodnie i bez zarzutu, przekazujemy sprzęt Klientowi.
Naprawiamy wszystkie usterki. Nawet najbardziej skomplikowana naprawa iPad'a nie stanowi dla nas problemu. Każdy powierzony nam iPad wnikliwie diagnozujemy i definiujemy wszystkie usterki zakłócające lub uniemożliwiające pracę sprzętu. Nie wiesz, co właściwie szwankuje w Twoim urządzeniu? Nie musisz. Dotrzemy do problemu i znajdziemy najlepsze rozwiązanie. Po prostu zaufaj nam i powierz swój iPad w ręce ekspertów.
Zachęcamy także do zapoznania się z naszą ofertą serwisu MacBook'a.
MacLife jest najstarszym serwisem pogwarancyjnym urządzeń iOS w Polsce oraz jednym z pierwszych na świecie który otworzył i przeanalizował działanie iPada chwilę po jego światowej premierze w kwietniu 2010 roku. Przez te 9 lat naprawiliśmy ponad 14 tysięcy tabletów firmy Apple! Możemy więc śmiało powiedzieć, że znamy je tak dobrze jak ich konstruktorzy.
Oryginalne części, dokładnie takie jak fabryczne
Warstwa dotykowa w pełni przeźroczysta
iPad reaguje na dotyk na całej powierzchni jednakowo
Kolorystyka ramki dokładnie taka sama jak fabrycznie: biała jest biała, czarna jest czarna
Zewnętrzna warstwa jest szklana z napyloną powłoką olejofobową ułatwiającą czyszczenie
Szyba o idealnych warstwach wewnętrznych, przycisk home zamontowany bez żadnego luzu
Gwarancja producenta na prawidłowe działanie przez kolejne lata
Wyraźnie tańsze i gorsze zamienniki
Widoczna siatka digitizera na całej powierzchni ekranu
Martwe pola w których dotyk nie działa lub jest wykrywany w innym miejscu
Kolor białej szyby wpada w szarość, żółć lub ecru, czarnej w szarość
Brak powłok antyrefleksyjnych i olejofobowych, warstwa zewnętrzna wykonana z cienkiego szkła lub nawet plastiku
Wymiary mogą odbiegać lekko od oryginału np. widocznie większy otwór przycisku home
Gwarancja rozruchowa lub całkowity brak ze względu na bycie zamiennikiem
Aby uniknąć jakichkolwiek pomyłek czy nieporozumień stworzyliśmy system diagnoz w którym sprzęt najpierw trafia do osób zajmujących się wykonywaniem dokumentacji zdjęciowej, testowaniem i diagnozowaniem usterek, a następnie do właściwego działu serwisowego który jest sercem MacLife.