fb
MacLife - serwis Apple serwis@maclife.pl +48 (22) 465-97-15 PLN, EUR, USD Cash, Credit Card Monday to Friday 08:00-20:00 Puławska 31 02-508 Warszawa Polska Przasnyska 4 01-756 Warszawa Polska Głogowska 58 60-738 Poznań Polska

Serwis i naprawa iPad

Jeśli Twój iPad wymaga naprawy i szukasz profesjonalnych usług w tym zakresie – jesteś w najlepszym miejscu! Nasi specjaliści dysponują zarówno doświadczeniem, jak i wysokimi kompetencjami. Nasze zaangażowanie w wykonywaną pracę i dbałość o detale sprawia, że oferujemy naszym Klientom najwyższej jakości usługi, a powierzonemu nam sprzętowi – kompleksowy serwis.

Profesjonalny serwis iPadów

iPad, iPad mini, iPad Air oraz iPad Pro nie mają przed nami tajemnic. Wykorzystujemy wiedzę i umiejętności, a nasze magazyny zaopatrujemy w oryginalne części zamienne i komponenty, które pozwalają nam sprawnie usuwać nawet najbardziej skomplikowane usterki i awarie sprzętu. Tworzymy zespół specjalistów, którym nie umknie żaden detal, a rezultaty swojej pracy wnikliwie testujemy. Co to oznacza dla Ciebie?

Profesjonalny serwis iPad, naprawa zgodnie z obowiązującymi standardami, oryginalne części z gwarancją producenta na prawidłowe działanie przez kolejne lata, a przy tym szybko i w dogodny dla Ciebie sposób.

Jak wygląda naprawa iPad’a w MacLife?

Jesteśmy świadomi, że naprawa i serwis iPad'a oznaczają dla naszych Klientów przede wszystkim wydatek. Dlatego już na wstępie dokonujemy wyceny usługi i określamy dodatkowo przybliżony czas naprawy. Kolejne etapy prac serwisowych to przede wszystkim:

  • diagnoza sprzętu, na którą składają się wykonanie dokumentacji fotograficznej, testowanie urządzenia przed naprawą i zdefiniowanie usterki,
  • naprawa iPad'a w dziale serwisowym,
  • sporządzanie fotograficznej dokumentacji naprawy,
  • informowanie Klienta o postępach w naprawie,
  • testowanie naprawionego sprzętu.

Gdy już mamy absolutną pewność, że iPad działa niezawodnie i bez zarzutu, przekazujemy sprzęt Klientowi.

Serwis iPad – jakie usterki naprawiamy?

Naprawiamy wszystkie usterki. Nawet najbardziej skomplikowana naprawa iPad'a nie stanowi dla nas problemu. Każdy powierzony nam iPad wnikliwie diagnozujemy i definiujemy wszystkie usterki zakłócające lub uniemożliwiające pracę sprzętu. Nie wiesz, co właściwie szwankuje w Twoim urządzeniu? Nie musisz. Dotrzemy do problemu i znajdziemy najlepsze rozwiązanie. Po prostu zaufaj nam i powierz swój iPad w ręce ekspertów.

Zachęcamy także do zapoznania się z naszą ofertą serwisu MacBook'a.

Nie jesteśmy sami, ale wierzymy, że jesteśmy najlepsi

MacLife jest najstarszym serwisem pogwarancyjnym urządzeń iOS w Polsce oraz jednym z pierwszych na świecie który otworzył i przeanalizował działanie iPada chwilę po jego światowej premierze w kwietniu 2010 roku. Przez te 9 lat naprawiliśmy ponad 14 tysięcy tabletów firmy Apple! Możemy więc śmiało powiedzieć, że znamy je tak dobrze jak ich konstruktorzy.

wysoka jakoś naprawy iPad

dobre częściOryginalne części, dokładnie takie jak fabryczne

dobre częściWarstwa dotykowa w pełni przeźroczysta

dobre częściiPad reaguje na dotyk na całej powierzchni jednakowo

dobre częściKolorystyka ramki dokładnie taka sama jak fabrycznie: biała jest biała, czarna jest czarna

dobre częściZewnętrzna warstwa jest szklana z napyloną powłoką olejofobową ułatwiającą czyszczenie

dobre częściSzyba o idealnych warstwach wewnętrznych, przycisk home zamontowany bez żadnego luzu

dobre częściGwarancja producenta na prawidłowe działanie przez kolejne lata

złe częściWyraźnie tańsze i gorsze zamienniki

złe częściWidoczna siatka digitizera na całej powierzchni ekranu

złe częściMartwe pola w których dotyk nie działa lub jest wykrywany w innym miejscu

złe częściKolor białej szyby wpada w szarość, żółć lub ecru, czarnej w szarość

złe częściBrak powłok antyrefleksyjnych i olejofobowych, warstwa zewnętrzna wykonana z cienkiego szkła lub nawet plastiku

złe częściWymiary mogą odbiegać lekko od oryginału np. widocznie większy otwór przycisku home

złe częściGwarancja rozruchowa lub całkowity brak ze względu na bycie zamiennikiem

duża ilość naprawPrzez ręce naszych serwisantów przechodzą setki iPadów każdego miesiąca

Aby uniknąć jakichkolwiek pomyłek czy nieporozumień stworzyliśmy system diagnoz w którym sprzęt najpierw trafia do osób zajmujących się wykonywaniem dokumentacji zdjęciowej, testowaniem i diagnozowaniem usterek, a następnie do właściwego działu serwisowego który jest sercem MacLife.