Firma Apple nie udostępnia bazy sprzętu utraconego oraz nie posiada narzędzi umożliwiających kontakt z właścicielem znalezionego urządzenia.
Od 2011 roku MacLife prowadzi bazę sprzętu skradzionego oraz zagubionego. Jest to dopełnienie usługi Apple FMI, umożliwiające namierzenie sprzętu oraz osoby będącej w posiadaniu utraconego produktu. Każde przyjęcie iPhona, iPada lub komputera Mac do sieci serwisów MacLife wywołuje automatyczną akcję przeszukiwania bazy. Nawiązujemy współpracę z serwisami konkurencyjnymi mającą na celu wdrożenie wykorzystanie mechanizmów BSU w ich codziennej pracy.
Wypełniając poniższy formularz możesz dać sobie szansę na odnalezienie zguby. W sytuacji znalezienia się produktu który został zgłoszony do bazy, nasza firma kontaktuje się ze zgłaszającym oraz za pośrednictwem organów ścigania przekazuje sprzęt prawowitemu właścicielowi.